تعمیر درب بازکن

تعمیر درب بازکن

تعمیر درب بازکن

درب های اتوماتیک به دلیل سادگی و راحتی در استفاده با استقبال زیادی مواجه شده است. با گسترش دامنه کاربرد درب اتوماتیک، تغییرات زیادی در طراحی آن با توجه به نوع کاربری ایجاد شده است. درب اتوماتیک لوکس و زیبا است و در مکان های مختلفی بکار می رود. با این حال تعمیر این نوع درب ها کاری تخصصی است. تعمیر درب بازکن نیاز به مهارت کافی و اشراف کامل به نوع عملکرد آنها دارد. از طرفی استفاده از قطعات اورجینال و اصلی تضمین کننده کارکرد صحیح آن است.

استفاده از درب های اتوماتیک در برخی مکانها امری الزامی است چنانچه بکار بردن درب های معمولی امکان پذیر نیست. بکار بردن درب های معمولی در ورودی هتل ها، مجتمع ها، و فروشگاه ها، توجیه پذیر نیست. با این حال این نوع درب ها به دلیل تعدد استفاده، امکان خرابی داشته و نیاز به تعمیرات و یا سرویس های دوره ای دارند. مراجعه به مراکز تخصصی و انجام سرویس های دوره ای موجب جلوگیری از خرابی قطعات درب اتوماتیک شده و شما را از هزینه های گزاف تعمیرات بی نیاز می کند.

تعمیر درب بازکن

۰۹۱۲۶۳۳۵۰۰۹

۰۲۱۲۲۰۰۱۹۳۳

تعمیرات انواع درب های اتوماتیک

درب های اتوماتیک جهت جلوگیری از خرابی نیاز به سرویس های دوره ای دارند. این کار جهت صحت عملکرد و افزایش ایمنی آنها موثر است. از طرفی سرویس و بازدیدهای دوره ای از خرابی قطعات مختلف درب جلوگیری می نماید. نحوه عملکرد درب های اتوماتیک بسته به نوع کاربری و مکان مورد استفاده متفاوت است. با این حال مکانیسم عملکرد اغلب آنها مشابه یکدیگر است. قطعات مهم درب اتوماتیک شامل جک، موتور، گیربکس، مدار فرمان، سنسورهای چشمی، ریموت و چرخ دنده به مرور زمان و بر اثر دفعات استفاده دچار خرابی و مشکل می شوند.

دٌر سرویس مرکز تعمیرات درب اتوماتیک در تهران، با بهره گیری از تکنسین های با تجربه و متعهد و سال ها سابقه تعمیر انواع درب های برقی خدمات حرفه ای به شما عرضه می نماید. دٌر سرویس علاوه بر تعمیر درب های اتوماتیک دارای مرکز تامین قطعه برای مشتریان است. شما می توانید در صورت نیاز به تعویض قطعه درب اتوماتیک، به صورت حضوری به محل مراجعه نموده و نسبت به تعمیر و یا تعویض قطعه اقدام نمائید.

خدمات حضوری دٌر سرویس از طریق اعزام کارشناسان و تعمیرکاران حرفه ای این مرکز در اسرع وقت صورت می گیرد. چنانچه نیاز به تعمیر درب برقی دارید تنها کافی است با شماره های دٌر سرویس تماس گرفته و درخواست خود را اعلام نمائید. تعمیرکاران دٌر سرویس در مدت زمان کوتاه در محل شما حاضر خواهند شد.

تعمیرات درب بازکن
تعمیرات درب بازکن

۰۹۱۲۶۳۳۵۰۰۹

۰۲۱۲۲۰۰۱۹۳۳

مرکز تعمیر درب بازکن در تهران

دٌر سرویس مرکز تخصصی تعمیر درب اتوماتیک در غرب تهران است. تعمیر انواع درب های اتوماتیک، تعویض قطعات و نصب در اسرع وقت و با ضمانت صورت می پذیرد. انواع درب بازکن های اتوماتیک ایرانی، آلمانی و ایتالیایی، درب های اتوماتیک کشویی، گردان، بازویی، کرکره ای، تلسکوپی و ریلی توسط تکنسین های مجرب این مرکز تعمیر می شود.

لازم بذکر است که خدمات دٌر سرویس تنها مختص به غرب تهران نبوده و مشتریان از هر نقطه ای از تهران می توانند از خدمات حرفه ای این مرکز بهره مند شوند. دٌر سرویس کلیه خدمات خود را با ضمانت و پشتیبانی فنی ارائه می نماید. تیم پشتیبانی فنی این مرکز در تمام روزهای هفته (حتی روزهای تعطیل) و از ساعت ۸ صبح الی ۱۰ شب آماده پاسخگویی و خدمات رسانی هستند.

از دیگر مزیت های خدمات تخصصی دٌر سرویس، قیمت مناسب خدمات عرضه شده در کنار کیفیت بالای آن است. بدین ترتیب هزینه های اعلام شده در این مرکز قابل مقایسه با سایر رقبا نیست. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص انواع خدمات قابل ارائه، کیفیت و قیمت خدمات با کارشناسان مرکز تماس بگیرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
تماس سریع 24 ساعته