تعمیر درب اتوماتیک شرق تهران

تعمیر درب اتوماتیک شرق تهران

تعمیر درب اتوماتیک شرق تهران

درب های اتوماتیک گستردگی زیادی دارند. شما در هر مکان و موقعیتی می توانید انواع درب اتوماتیک را مشاهده کنید. درب های اتوماتیک پیچیدگی خاصی ندارند با این حال در زمان خرابی درب، تعمیر آن کار  هر کسی نیست. چنانچه ساکن هر منطقه ای از تهران به ویژه ساکنین شرق تهران باشید، تنها یک تماس با مرکز تعمیر درب اتوماتیک شرق تهران کافی است تا متخصصین این مرکز در اسرع وقت در محل حاضر شوند. خدمات تعمیرات و پشتیبانی فنی در کلیه روزهای هفته برقرار است. درب های برقی این مزیت را دارند که نیازی به تماس دست به آنها نیست، لذا نقش مهمی در کنترل بیماری ها و عفونت ها بازی می کنند. این ویژگی در مراکز درمانی، بیمارستانها، آزمایشگاهها و بخش های عفونی اهمیت بیشتری دارد. در مکانهای شلوغی که افراد دائم در حال تردد هستند مانند فروشگاه ها و پاساژها، استفاده از درب های اتوماتیک منجر به عدم نیاز به استفاده از دست، تامین نور داخل ساختمان و صرفه جویی در مصرف انرژی می شود.

تعمیر درب اتوماتیک شرق تهران
تعمیر درب اتوماتیک شرق تهران

۰۹۱۲۶۳۳۵۰۰۹

۰۲۱۲۲۰۰۱۹۳۳

انواع درب های اتوماتیک

درب های اتوماتیک دارای انواع مختلفی است. در یک تقسیم بندی کلی از نظر شکل ظاهری و عملکرد درب می توان آنها را به درب اتوماتیک اسلایدی و کشویی، درب اتوماتیک ریلی، درب اتوماتیک گردان، درب اتوماتیک تلسکوپی، درب اتوماتیک کرکره ای و درب اتوماتیک بازویی تقسیم بندی نمود. هر کدام از این درب ها در مکانهای مختلف بکار می روند. درب های بازویی برای استفاده به عنوان درب پارکینگ، درب ورودی و خروجی مجتمع ها، درب کرکره ای به عنوان درب انبار، درب پارکینگ، درب مغازه ها و پاساژها، درب اتوماتیک گردان برای مکان های لوکس مانند لابی هتل، ورودی سازمان ها و ادارات بزرگ و برخی مجتمع های مدرن بکار می روند. درب های اتوماتیک اسلایدی و تلسکوپی به عنوان درب ورودی بیمارستانها، مراکز درمانی، سازمانها، فروشگاهها و شرکتها مناسب است. در این میان در مواقعی که عرض درب زیاد است از درب های چند تکه و تلسکوپی استفاده می شود. در نهایت درب های اتوماتیک ریلی مناسب برای درب پارکینگ، ورودی مکانهای عمومی، ادارات، سازمانها، کارخانجات و مجتمع ها است. درب های ریلی نیاز به فضایی به اندازه درب در سمت چپ و یا راست برای باز و بسته شدن دارند. برای تعمیر درب برقی در هر نقطه تهران از جمله شرق تهران با کارشناسان دٌر سرویس تماس بگیرید.

تعمیر درب اتوماتیک شرق تهران
تعمیر درب اتوماتیک شرق تهران

۰۹۱۲۶۳۳۵۰۰۹

۰۲۱۲۲۰۰۱۹۳۳

دٌر سرویس مرکز تعمیر درب اتوماتیک شرق تهران

دٌر سرویس مرکز تعمیر درب برقی، درب بازکن، نصب و تعمیر قفل های ریموتی، نصب آرام بندهای هیدرولیکی و تعمیر قطعاتی مانند جک، کرکره، ریموت، سنسور و مدار فرمان در تهران است. دٌر سرویس با داشتن تیم فنی ماهر و متخصص کلیه نقاط شهر تهران را تحت پوشش دارد. ساکنین مناطق غرب، شمال، مرکز، شرق و جنوب تهران می توانند از خدمات حرفه ای دٌر سرویس برخوردار شوند. یکی از ویژگی های دٌر سرویس تامین قطعات اصلی و اورجینال اروپایی، ژاپنی و کره ای در کنار قطعات داخلی است. دٌر سرویس دارای ضمانت تعمیر بوده و قطعات با گارانتی عرضه می شوند. یکی از اولویت های دٌر سرویس جلب رضایت مشتریان است لذا دٌر سرویس با ارائه قیمت های مناسب و ارزان به مشتریان خود همواره رضایت آنها را مورد توجه قرار داده است.

دٌر سرویس علاوه بر اعزام کارشناسان خود به محل مشتری برای تعمیر و بازدید درب، دارای مرکز تعمیر و تامین قطعه حضوری است. بنابراین در صورت تمایل امکان مراجعه حضوری به محل شرکت و تعمیر قطعه وجود دارد. انواع قطعات درب اتوماتیک مانند جک، موتور و گیربکس، چرخ دنده، سنسور، مدار فرمان و غیره قابل تعمیر است. ساعات کار شرکت همه روزه از ۸ صبح الی ۱۰ شب حتی روزهای تعطیل است. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص انواع خدمات دٌر سرویس با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
تماس سریع 24 ساعته