تعمیر درب ریلی پارکینگ

تعمیر درب ریلی پارکینگ

درب های اتوماتیک پس از اختراع به دلیل سهولت کاربری و مزیت های متعددی که دارند بسیار مورد استفاده قرار می گیرند. کار کردن با درب های اتوماتیک ساده و راحت بود و بدون نیاز به استفاده از دست باز و بسته می شوند. تعبیه انواع سنسورهای هوشمند و سیستم کنترل از راه دور از دیگر فواید این نوع درب ها بشمار می آید. یکی از انواع پر کاربرد درب اتوماتیک درب ریلی پارکینگ است. این نوع درب ها برای استفاده در مکان هایی همانند درب پارکینگ، درب ورودی سازمان ها، ادارات، مکان های عمومی و جاهایی که نیاز به درب های سنگین است بکار می روند.

درب های ریلی پارکینگ به وسیله موتور و گیربکس پر قدرت بسته به وزن و اندازه درب به حرکت در می آیند. تعمیر درب ریلی ساده بوده و به دلیل مکانیسم ساده کمتر دچار خرابی می شوند. با این حال در صورت ایجاد مشکل می توان به سهولت برای تعمیر درب پارکینگ ریلی اقدام نمود. چنانچه درب ریلی شما نیاز به تعمیرات و تعویض قطعه دارد تنها کافی است که با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید. کارشناسان دٌر سرویس در اسرع وقت در محل حاضر شده و درب ریلی را تعمیر خواهند نمود.

درب اتوماتیک ریلی
درب اتوماتیک ریلی

۰۹۱۲۶۳۳۵۰۰۹

۰۲۱۲۲۰۰۱۹۳۳

مزیت های درب ریلی پارکینگ

درب ریلی پارکینگ برای مکان هایی که با محدودیت فضا در جلوی درب برای باز و بسته شدن مواجه هستند، ایده آل است. این نوع درب ها به یک طرف باز شده و نیاز به اندازه فضایی به اندازه طول درب در کنار خود هستند. درب به وسیله موتور و چرخ دنده های موجود بر روی ریل حرکت و جابجا می شود. در مکان هایی که تردد زیادی صورت می گیرد مانند درب پارکینگ مجتمع ها و سازمان ها، درب ورودی ادارات و شرکت های بزرگ، کارخانجات و موارد نظیر آن به خوبی می توان از این نوع درب ها استفاده نمود. تعمیر درب ریلی پارکینگ اغلب به مواردی مانند تعمیر موتور و گیربکس، تعمیر جک ریلی، تعمیر ریموت و ریل بر می گردد. قدرت موتور بسته به طول درب، وزن و قدرت مورد نیاز برای جابجایی درب متغیر است. با استفاده از ریموت و سیستم کنترل از راه دور می توان درب را به طور اتوماتیک باز و بسته نمود. به دلیل اینکه این نوع درب ها در کنار دیوار و یا مکان های ایمن باز و بسته می شوند ایمنی بالایی دارند و مشکلات درب هایی که حول محور خود باز و بسته می شوند، را ندارند.

تعمیر درب ریلی پارکینگ
تعمیر درب ریلی پارکینگ

۰۹۱۲۶۳۳۵۰۰۹

۰۲۱۲۲۰۰۱۹۳۳

خدمات تعمیر درب ریلی پارکینگ دٌر سرویس

اگر برای پارکینگ و یا مجتمع خود نیاز به نصب درب ایمن و با کاربری آسان دارید، و فضای کافی برای باز و بسته شدن درب به صورت ریلی دارید، درب ریلی اتوماتیک گزینه مناسبی است. برای نصب انواع درب با امکانات و تجهیزات کامل، سیستم ریموت کنترل از راه دور، سنسور مادون قرمز، موتور و گیربکس اروپایی و خدمات پس از فروش عالی با دٌر سرویس تماس بگیرید. دٌر سرویس با پشتیبانی کامل در تمام روزهای هفته و حتی روزهای تعطیل، آماده پاسخگویی به مشتریان است. چنانچه نیاز به تعمیر درب ریلی دارید می توانید با کارشناسان دٌر سرویس تماس گرفته تا در اسرع وقت تکنسین شرکت به محل شما اعزام شود. همچنین در صورت نیاز به تعمیر قطعه و موتور، امکان مراجعه حضوری به شرکت وجود دارد. تکنسین های دٌر سرویس در اسرع وقت قطعه شما را تعمیر و یا در صورت نیاز تعویض خواهند نمود. دٌر سرویس برترین تعمیر کننده انواع درب های اتوماتیک بازویی، ریلی، شیشه ای، کرکره ای و راه بند اتوماتیک در تهران است. مشتریان ساکن تهران به ویژه غرب تهران تنها با یک تماس می توانند از خدمات حرفه ای و تخصصی دٌر سرویس بهره مند شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان دٌر سرویس تماس حاصل نمائید.

۰۹۱۲۶۳۳۵۰۰۹

۰۲۱۲۲۰۰۱۹۳۳

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
تماس سریع 24 ساعته