تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای

تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای

همه چیز درباره تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای را با ما تجربه کنید

می دانیم تمامی تجهیزات و لوازمی که از آن ها برای مصارف مختلف استفاده می کنیم برای همیشه با همان کیفیت و کارایی اولیه باقی نمی مانند و در نهایت برای عیب یابی و رفع خرابی آن ها با مشکل مواجه می شویم. شکی نیست قطعاتی همچون درب اتوماتیک شیشه ای از این قاعده مستثنی نیست و ممکن است خرابی آن برای هریک از ما اتفاق افتاده باشد. در چنین حالتی درگیر مشکلاتی همچون تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای می شویم که به هر دلیلی کار نمی کند تا به همان شیوه قبل باز و بسته نمی شود. حال سؤال اینجا است علت خرابی درب اتوماتیک شیشه ای چیست؟ آیا بهترین راه حل برای رفع چنین مشکلی تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای است؟ ما در این بخش از مطلب خود می خواهیم تا با بررسی کامل چگونگی تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای همه آنچه که مربوط به این موضوع است در اختیارتان قرار دهیم.

تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای

اساسی ترین مسئله در تعیین اینکه آیا تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای و رفع خرابی آن امکان پذیر است یا خیر در نظر گرفتن راحتی ذاتی این نوع درب و تأمین امنیت و آسایش منحصر به فردی است که برای کاربران خود به ارمغان می آورد. درب اتوماتیک شیشه ای حتی بدون در نظر گرفتن امکانات و خدماتی که ارائه می کند جز درب های بسیار زیبا و منحصر به فرد به شمار می آید که با بهره مندی از برترین فناوری های روز دنیا در کنار امنیت و آسایش زیبایی خارق العاده ایی را در مکان های مختلف به وجود می آورد.
از آنجایی که چنین درب هایی ضد حریق بوده و از مقاومت بسیار بالایی برخوردار هستند از طرفی هم امنیت و راحتی یک ساختمان را در مواقع اضطراری به بهترین شکل ممکن تأمین می کند اما با این اوصاف خرابی و ایجاد مشکل برای آن ها به دور از انتظار نیست. اینجا است که تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای اهمیت پیدا می کند. به واقع تعمیر و رفع خرابی انواع مدل های درب اتوماتیک شیشه ای به این خاطر سودمند است که درب های استفاده شده همان کیفیت و کارایی قبل را داشته و زیبایی و جلوه های ویژه و مدرن خود را به همان شکل و شمایل گذشته حفظ کند.

تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای
تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای

۰۹۱۲۶۳۳۵۰۰۹

۰۲۱۲۲۰۰۱۹۳۳

چگونگی تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای

یکی از عمده ترین سؤالاتی که ممکن است در ذهن بسیاری کاربران درب های برقی نقش بندد این است که آیا تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای امکان پذیر است؟ تعمیر درب اتوماتیک در سرویس با بهره مندی از تکنسین های حرفه ای و متخصص در این زمینه مفتخر است تا تعمیر و سرویس انواع درب های برقی اعم از تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای، تعمیر جک ریلی پارکینگ، تعمیر ریموت برقی و…. را در کمترین زمان ممکن انجام داده و با قیمت و کیفیتی بسیار مناسب به دست مشتریان خود برساند. پس اگر می خواهید درب های برقی مورد استفاده تان پس از رفع خرابی و سرویس با همان کارایی و عملکرد قبل به کار خود ادامه دهند و زیبایی و ظاهر شیکل آن ها پس از تعمیر نیز به همان روال قبل باقی بماند پیشنهاد می کنیم با تیم حرفه ای دّر سرویس به عنوان بهترین شرکت تعمیر درب پارکینگ غرب تهران ارتباط بگیرید.

انواع مختلف درب شیشه ای اتوماتیک

درب اتوماتیک شیشه ای راه حلی کارآمد و زیبا برای جدا کردن محیط های داخلی از خارجی ، و یا جدا کردن محیط‌ های داخلی از هم می باشد. درب اتوماتیک شیشه ای ، همچنین به عنوان یکی از راهکارهای مؤثر برای بهینه کردن مصرف انرژی ، تعریف می گردد. به این صورت که با تنظیمات اپراتورِ درب اتوماتیک شیشه ای ، می توان میزان بازشوی هر لنگه درب  را تغییر داد. این تنظیماتی که متناسب با هوای گرم و سرد صورت می گیرد باعث می‌گردد تا میزات انرژی تلف شده به حداقل مقدار خود برسد. استفاده از درب شیشه‌ای اتوماتیک در ورودی ساختمان‌ها و جداسازی محیط های داخلی از هم توسط این درب‌ها، نمای بسیار زیبا و خاصی به ساختمان یا محل کار شما داده می‌دهد.
درب اتوماتیک برای ساختمان هایی که میزان ترافیک ورودی و خروجی در آنجا زیاد می باشد مانند بیمارستانها، ادارات و غیره بسیار موثر و مفید می باشد.حتی در مکانهای خصوصی مانند خانه سالمندان که افراد توانایی باز کردن درب را ندارند یا برایشان سخت می باشد هم میتوان استفاده کرد. یکی از مزایای استفاده از درب اتوماتیک شیشه ای امکان نصب آسان و بدون نیاز به  هرگونه تخریب می باشد.

تعمیر درب شیشه ای
تعمیر درب شیشه ای

۰۹۱۲۶۳۳۵۰۰۹

۰۲۱۲۲۰۰۱۹۳۳

درب اتوماتیک شیشه ای کشویی

درب اتوماتیک شیشه ای کشویی یکی از  متداول ترین و پر مصرف ترین نوع درب اتوماتیک شیشه ای می باشد. درب اتوماتیک شیشه ای کشویی معمولا در حالت چهار لنگه ( دو لنگه ثابت و دو لنگه متحرک ) ارائه می شود اما در قالب دو لنگه و بدون لنگه ثابت نیز ارائه می شود.   درب اتوماتیک شیشه ای کشویی در ورودی اکثر ادارات ، سازمان ها ، هتل ها و بانکها استفاده می شود.
همچنین می توان برای ورود و خروج به طور همزمان استفاده کرد که این بستگی به میزان ترافیک ورودی و خروجی ساختمان دارد.درب اتوماتیک شیشه ای کشویی دارای دو حالت است حالت اول حالت دو لنگه باز شو در این حالت از درب اتوماتیک شیشه ای دو لنگه به صورت ثابت بر روی اپراتور فیکس می شود و دو لنگه دیگر به صورت متحرک توسط فرمان رادار (چشمی) بالای درب و یا ریموت کنترل باز و سینه میشود ، حالت دوم حالت حالت تک لنگه باز شو در این حالت از درب اتوماتیک شیشه ای به دلیل فضای کم و ورودی کوچک فقط از یک لنگه متحرک از درب شیشه ای استفاده می شود و یک لنگه ثابت از درب شیشه ای می توان وجود داشته باشد و یا نباشد.

درب اتوماتیک شیشه ای لولایی

درب اتوماتیک شیشه ای لولایی به جای اینکه حالت کشویی داشته باشند، مانند لولا می چرخند و عمل میکنند. این نوع درب به صورت تک ، دوتایی و جفت می باشد. درب اتوماتیک شیشه ای لولایی در ترافیک های یک جهته کاربرد دارد که در یک زمان فقط یک فرد میتواند وارد شود یا خارج شود که عموما یک درب را ورود و درب دیگر را برای خروج استفاده می کنند. درب های اتوماتیک شیشه ای لولایی بیشتر در مکانهایی به کار گرفته میشوند که به علت محدودیت در عرض امکان نصب دیگر دربهای اتوماتیک وجود نداشته باشد. اپراتور این درب ها طوری طراحی گردیده که نیازی به تعویض درب نبوده و تقریبا قابل نصب بر روی هر نوع درب لولایی میباشند و توانایی باز و بسته کردن دربها را به داخل و خارج را دارند. همچنین میتوان از این سیستم به صورت یک لنگه و یا دو لنگه به کار گرفت. استفاده از این درب ها در مکانهای پر تردد پیشنهاد نمی گردد ولی برای محدود کردن تردد در مکانهای خاص مانند اتاق مدیریت ، اتاق سرور ، اتاق عمل طلا فروشیها و غیره و ترکیب آنها با سیستم های کنترل تردد سیستم کنترلی مناسبی را بوجود می آورند.

تعمیر درب شیشه ای اتوماتیک
تعمیر درب شیشه ای اتوماتیک

۰۹۱۲۶۳۳۵۰۰۹

۰۲۱۲۲۰۰۱۹۳۳

درب اتوماتیک شیشه ای تاشو

این نوع درب ها معمولا برای ساختمانهایی که دارای محدودیت های فضایی هستند استفاده میشود . درب اتوماتیک شیشه ای تاشو به دلیل کاهش شعاع عملکرد ، مناسب برای راهرو ها و فضاهای کم عرضی است که برای نصب دیگر انواع درب های اتوماتیک شیشه ای با محدودیت فضا مواجه اند . این درب ها به درب شیشه ای اتوماتیک اتوبوسی یا آکاردئونی نیز معروف هستند ، چرا که درست همانند درب های قدیمی اتوبوس ها ، به صورت آکاردئونی باز و بسته می شوند. این جمع یا تاشدگی می تواند به سمت داخل و یا خارج ساختمان باشد.در درب اتوماتیک شیشه ای تاشو با یک لت ، با تشخیص وزن یا حرکت توسط سنسور تعبیه شده برای درب تا شده و به روی خود جمع می شود ، به این ترتیب ورودی از یک سمت (راست و یا چپ) باز می گردد. این نوع درب برای استفاده در اماکنی که میزان رفت و آمد بالا و یا نامحدودی دارند مورد استفاده قرار می گیرد.
سرعت باز شدن درب شیشه ای اتوماتیک تاشو ۲ تا ۴ ثانیه است که برای یک درب اتوماتیک شیشه ای سرعت مطلوبی به شمار می رود ، از این رو استفاده از این درب ها برای اماکنی که بسیار پر تردد هستند و سرعت باز و بسته شدن درب اهمیت پیدا می کند مناسب است.

درب های اتوماتیک شیشه ای گردان

درب اتوماتیک شیشه ای گردان که به نام درب اتوماتیک شیشه ای چرخان نیز نامیده می شود. درب اتوماتیک شیشه ای گردان برای مکان هایی که اختلاف دمای داخل و خارج زیاد است بسیار کارآمد و مفید هستند. این درب ها با روش کاری همیشه باز بودن در عین همیشه بسته بودن ، در افزایش امنیت و به حداقل رساندن میزان تلفات انرژی نقش موثری ایفا کرده و کار را برای عبور و مرور در اماکن پر رفت و آمدی مانند بانک ها بسیار ساده کرده است. درب اتوماتیک شیشه ای گردان از جمله اختراعات جالب تاثیر گذار در جامعه امروز بشری بوده است. این درب ها در زیبایی و برازندگی نمونه هستند از این رو آن ها برای دفتر مرکزی یک شرکت ، هتل ها ، مراکز خرید ، فرودگاه ها ، ساختمان های اداری و بانک ها مورد استفاده قرار می گیرد. یک درب اتوماتیک شیشه ای گردان می تواند یک درگاه ورودی با آسایشی بی مانند تسهیلات و ایمنی فوق العاده را تأمین کند که تقریباً هیچ ورودی دیگری مانند آن ها نمی تواند شرایط آب و هوایی و کاهش هزینه های انرژی را کنترل کند و نیز نمی تواند راحتی و آسایش را مانند آن ها ایجاد کند. درب اتوماتیک شیشه ای گردان در عین حال که همیشه باز هستند همیشه هم بسته هستند. به این صورت که یک درب گردان همواره در برابر عوامل ناخواسته خارجی مثل آلودگی و سر و صدا بسته است در حالیکه استفاده کنندگان می توانند به آسانی و بدون از بین بردن مزیت های دخیره سازی انرژی از درب عبور نمایند.

درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی

عملکرد درب های اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی مانند دربهای اتوماتیک کشویی ساده است با این تفاوت که به منظور استفاده بیشتر از عرض دهانه ورودی ساختمان به جای دو لت متحرک دارای چهار لت متحرک می باشد که این امر سبب می شود حدود ۷۰ درصد عرض کل به صورت عرض بازشو مفید مورد استفاده قرار می گیرد. درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی مناسب مکانهایی است که به دلیل عرض کم دهنه ورودی نمی توان از درب کشویی ساده استفاده نمود. درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی نوع دیگری از درب اتوماتیک شیشه ای است که تفاوت اندکی با درب اتوماتیک کشویی دارد. بر خلاف درب اتوماتیک کشویی که دارای چهار و یا دو قسمت یا لت هستند ، درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی در حالت معمول از حداقل شش قسمت یا لت تشکیل می گردد. یکی از لت ها در سمت راست و یکی در سمت چپ ورودی به طور ثابت قرار گرفته اند. برای هر کدام از این لت های ثابت ، دو عدد لت متحرک در نظر گرفته شده است. این لت های متحرکت به دنبال قسمت ثابت قرار گرفته اند. بعد از تشخیص حرکت یا وزن توسط سنسور درب اتوماتیک شیشه ای ، لت متحرک اول که در مرکز ورودی قرار دارد ، به روی لت دوم قرار گرفته و سپس هر دو به روی بخش ثابت جمع می شوند ، به این ترتیب ورودی برای رفت و آمد باز می گردد.

درب اتوماتیک شیشه ای مثلثی

درب اتوماتیک مثلثی مکانیزمی به مانند درب اتوماتیک کشویی دارا می باشد و از اپراتورهای کشویی استفاده می شود ولی متعلقات مکانیکی این اپراتور و ریل سیستم بمانند یک عدد ۸ فارسی برهم عمود میباشد و زاویه هندسی را ایجاد می کنند ، در این سیستم  ۲ لت ثابت و  ۲ لت متحرک می باشد که جهت دهنه های خاص تولید می گردد و لت های متحرک قائم بر هم حرکت می کند جهت بازشو بیشتر ، درب مثلثی را بصورتی دیگر هم توصیف می شود ۲ عدد درب کشویی تک لت که به صورت قائم نصب می گردد ولی عامل متحرک این ۲ درب اتوماتیک با یک اپراتور می باشد که بوسیله تسمه مخصوص و هرزگردها به موتور وصل میگردد. درب های اتوماتیک شیشه ای مثلثی برای فروشگاه ها و اماکنی که بازشوی آنها در یکی از اضلاع آن باشد و یا در ورودی های معمولی برای داشتن تنوع در فرم ورودی و زیبایی خاص در معماری بنا ، طراحی گردیده است. حرکت این درب ها نیز به صورت خطی می باشد ولی با این تفاوت که لنگه دربها باهم یک زاویه ای را تشکیل میدهند که این زاویه میتواند از ۹۰ درجه الی ۱۷۵ درجه متغیر باشد.برای جلوگیری از برخورد درب ها با عابرین به علت زاویه دار بودن دربها امکان نصب سنسورهای ایمنی خطی وجود ندارد و از سنسورهای مایکروویو خاص استفاده میگرد که هم عمل تشخیص حرکت افراد را به عهده دارند و هم مانع برخورد دربها با افراد میگردند.

۰۹۱۲۶۳۳۵۰۰۹

۰۲۱۲۲۰۰۱۹۳۳

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
تماس سریع 24 ساعته