تعمیر جک اتوماتیک پارکینگ جنیوس مدل Gbat 400 Double

تعمیر جک اتوماتیک پارکینگ جنیوس مدل Gbat 400 Double

مشخصات فنی جنیوس مدل Gbat 400 Double

ابعاد: ۰.۶۴x۰.۱۹x۰.۱ متر
وزن: ۱۴ کیلوگرم
جنس: فولاد
ویژگی‌های در ورودی: جهت باز شدن دو جهت

تعمیر جک اتوماتیک پارکینگ جنیوس مدل Gbat 400 Double
تعمیر جک اتوماتیک پارکینگ جنیوس مدل Gbat 400 Double

جک اتوماتیک پارکینگ جنیوس مدل Gbat 400 Double

جنیوس یکی از نام های شناخته شده در تولید تجهیزات مورد نیاز برای درب های اتوماتیک پارکینگ می باشد که در واقع زیر مجموعه ای از برند ایتالیایی FAAC محسوب می گردد. این برند دارای دو محصول در گروه جک های بازویی به نام های GABT 400 و GABT 300 می باشد که هر دو از کیفیت نسبتا بالایی برخوردار هستند.
جک اتوماتیک پارکینگ جنیوس مدل Gbat 400 Double دارای سیستم الکترومکانیک بوده و قادر به کنترل درب هایی با وزن ۳۵۰ کیلوگرم (هر لنگه) و عرض ۴ متر است همچنین تردد ۱۸ مرتبه در ساعت را پشتیبانی می کند. لازم به ذکر است که جک درب برقی Gbat 400 جنیوس به دلیل بهره مندی از قطعات فولادی، در برابر شرایط دمایی، گرد و غبار و ضربه کاملا مقاوم است.

جک اتوماتیک پارکینگ جنیوس مدل Gbat 400 Double کاملا پوشیده و ضد آب و گرد غبار میباشد تا توانیی کارکرد در تمامی مناطق با تنوع آب و هوایی را داشته باشد. پوشیده بودن این جک و استفاده از آلیاژ ضد زنگ زدگی و پوسیدگی سبب شده است تا جک جنیوس ۴۰۰ در تمامی شرایط آب و هوایی کارایی بسیار مطلوبی را داشته باشد.

همچنین  قادر است ج درب هایی با وزن ۴۰۰ کیلو گرم را جا بجا کند که این مقدار وزن برای جک های برقی یک امتیاز ویژه محسوب میشود . قدرت جابجایی درب های سنگین از جمله توانایی های این جک پر قدرت ایتالیایی میباشد.

جک جنیوس توان جابجایی درب هایی با عرض ۴ متر را دارند، این عرض بسیار استاندار است و بیشتر منازل ، ساختمان های اداری و تجاری از این متراژ عرض درب ورودی استفاده میکنند.

تعمیرات جک اتوماتیک پارکینگ جنیوس مدل Gbat 400 Double توسط شرکت دُر سرویس

۰۹۱۲۶۳۳۵۰۰۹

۰۲۱۲۲۰۰۱۹۳۳

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
تماس سریع 24 ساعته