تعمیر جک اتوماتیک پارکینگ جنیوس مدل GBAT 400

تعمیر جک اتوماتیک پارکینگ جنیوس مدل GBAT 400

مشخصات فنی جنیوس مدل GBAT 400

ابعاد: ۰.۶۴x۰.۱۹x۰.۱ متر
وزن: ۷ کیلوگرم
جنس: فولاد
ویژگی‌های در ورودی: جهت بازشدن سمت چپ، جهت بازشدن سمت راست

جک-اتوماتیک-پارکینگ-جنیوس-مدل-GBAT-400-
جک-اتوماتیک-پارکینگ-جنیوس-مدل-GBAT-400-

جک اتوماتیک پارکینگ جنیوس مدل GBAT 400

جنیوس یکی از نام های شناخته شده در تولید تجهیزات مورد نیاز برای درب های اتوماتیک پارکینگ می باشد که در واقع زیر مجموعه ای از برند ایتالیایی FAAC محسوب می گردد. این برند دارای دو محصول در گروه جک های بازویی به نام های GABT 400 و GABT 300 می باشد که هر دو از کیفیت نسبتا بالایی برخوردار هستند.

جک اتوماتیک پارکینگ جنیوس مدل GBAT 400 دارای سیستم الکترومکانیک بوده و قادر به کنترل درب هایی با وزن ۳۵۰ کیلوگرم و عرض ۴ متر است همچنین تردد ۱۸ مرتبه در ساعت را پشتیبانی می کند. لازم به ذکر است که جک درب برقی Gbat 400 جنیوس به دلیل بهره مندی از قطعات فولادی، در برابر شرایط دمایی، گرد و غبار و ضربه کاملا مقاوم است.

جک اتوماتیک پارکینگ جنیوس مدل GBAT 400 یکی از انواع جک های پارکینگی الکترومکانیک Gbat  با برند Genius برای درب های پارکینگ لولایی طراحی و تولید شده است. برند جنیوس از جمله زیرمجموعه های کمپانی FAAC ایتالیا می باشد که در زمینه تولید محصولات الکترومکانیک در حوزه درب های اتوماتیک فعالیت داشته و شهرت جهانی کسب نموده است.

جک درب اتوماتیک پارکینگ Gbat برای درب با تردد محدود طراحی شده و قابلیت نصب بر روی درب های داخل بازشو و بیرون بازشو را دارند. از جمله ویژگی های جک های Gbat عبارتند از کارکرد کم صدا، طول عمر بالا و برخورداری از طراحی زیبا. جک های پارکینگی Gbat در مدل های ۳۰۰ و ۴۰۰ طراحی و تولید می شوند. در ادامه برخی از ویژگی های جک پارکینگی Gbat 400 بیان شده است.

تعمیرات جک اتوماتیک پارکینگ جنیوس مدل GBAT 400 توسط شرکت دُر سرویس

۰۹۱۲۶۳۳۵۰۰۹

۰۲۱۲۲۰۰۱۹۳۳

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
تماس سریع 24 ساعته