نصب درب اتوماتیک شیشه ای

نصب درب اتوماتیک شیشه ای

اصول ساختاری درب اتوماتیک شیشه ای

اصول ساختاری درب ها با همدیگر فرق دارد و برای این مورد نیز باید فضای ساختمان را در نضر داشت مواردی که برای انتخاب یک درب پارکینگی مناسب در نظر داشت عبارت است از:

نصب درب شیشه ای اتوماتیک

برای باز شدن درب چقدر فضا وجود دارد؟

آیا پارکینگ مسقف است یا نه؟

آیا دقبقا بالای درب پارکینگ واحد مسکونی وجود دارد؟

اتوموبیل ها پس از ورود به کدام سمت رفته و چقدر فضا نیاز دارند؟

و موارد دیگر

با توجه به سوالات مطرح شده بهترین نوع درب و سیستم را می توان از چند نوع گوناگون که هر کدام دارای مزایا و معایبی هستند انتخاب نمود.

نصب درب اتوماتیک شیشه ای
نصب درب اتوماتیک شیشه ای

نصب و تعمیرات درب اتوماتیک شیشه ای

تعیین نوع درب اتوماتیک شیشه ای به این شکل است که مشتری را با توجه به پروژ انتخاب می کند. در این مرحله بعد از انتخاب نوع درب به عنوان مثال درب شیشه ای ۲ لت متحرک برای تعیین قیمت به روش زیر عمل می کنیم:

قیمت درب اتوماتیک شیشه ای کشویی لولایی

ابتدا عرض بازشو مد نظر مشتری را مشخص می کنیم مثلا ۲ متر سپس تعداد لنگه متحرک را مشخص می کنیم مثلا ۲ لت، در مرحله بعدی باید بدانیم که هر لنگه متحرک در این پروژه که ۱ متر می باشد نیاز به بازه حرکت به اندازه ۱ متر دارد، لذا عرض بازشو یا ۲ لت متحرک برابر با عرض کل ۴ متر می باشد. تعیین ارتفاع لت ها که بستگی به برند مورد استفاده دارد، استفاده از قاب در لت ها و قطر شیشه لت که فروشنده محصول مورد مناسب را پیشنهاد می دهد، در اکثر برند ها حداکثر ارتفاع حدود ۲،۲۰ می باشد و ضخامت شیشه مورد استفاده ۱۰ میلی متر که برای یک لت با عرض ۱ متر و ارتفاع ۲،۲۰ به همراه قاب حدود ۸۰ تا ۱۰۰ کیلوگرم می شود.

محاسبه قیمت درب اتوماتیک شیشه ای

به عنوان مثال مشخصات فنی برند به شرح زیر می باشد:

عرض باشو: برای درب تک لنکه کشویی بین ۷۰۰ تا ۳۰۰۰ میلی متر و برای دولنگه کشویی بین ۹۰۰ تا ۳۰۰۰ میلی متر

حداکثر وزن درب ها: برای درب تک لنگه کشویی ۲۰۰ کیلوگرم و برای دو لنگه کشویی ۱۵۰+۱۵۰ کیلوگرم

سرعت باز شدن: برای درب تک لنگه و دو لنگه کشویی ۰.۷ متر بر ثانیه

سرعت بسته شدن: برای درب تک لنگه و دو لنگه کشویی ۰.۶ متر بر ثانیه

زمان باز ماندن: برای درب تک لنگه و دو لنگه کشویی حداکثر ۲۰ ثانیه

دمای کاری: برای درب تک لنگه و دو لنگه کشویی از ۲۰- تا ۵۰+ درجه سانتی گراد

معرفی متعلقات درب اتوماتیک شیشه ای

لت های ثابت و متحرک – پروفیل اصلی(اپراتور) – قوطی ۱۰۰ در ۴۰ یا ۸۰ در ۴۰ میلیمتر برای نصب پروفیل – کاور پروفیل برای پوشش روی قطعات

نصب درب شیشه ای اتوماتیک
نصب درب شیشه ای اتوماتیک

سنسور مادون قرمز رادار حودا ۲ متر مربع را از هر طرف پوشش می دهد. سنسور های مادون قرمز خطی (در زمانیکه شخص دقیقا زیر درب شیشه ای به طوریکه چشمی های رادار قادر به رویت شخص نباشد مانع بسته شدن درب می شود) این سنسور ها در ارتفاع ۵۰ سانتی متری از کف و درب لنگه ثابت قرار می گیرند. موتور توسط تسمه و فولی هرزگرد طرف مقابل لت های متحرک را حرکت می دهد. هنگر ها برای ثابت نگه داشتن و حرکت در یک مسیر که برای هر لت متحرک ۲ هنگر مورد استفاده قرار می گیرد.

مدار سنسور ها، این مدار رابط سنسور های خطی و رادار و دیگر متعلقات از قبیل قفل برقی، ups و … می باشد. انکودر، تعیین بازه حرکت و همچنین قدرت و سرعت و تاخیر باز و بسته شدن به عهده این قطعه می باشد. ترانس، این قطعه از یک طرف ولتاژ ۲۲۰ ولت را گرفته و از جهت دیگر به واتاژ ۲۴ ولت AC تبدیل می کند و ولتاژ مورد نیاز موتور و متعلقات دیگر را فراهم می کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
تماس سریع 24 ساعته